Type and press Enter.

doručení zdarma na objednávky nad 1500 CZK

Obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

1.1. Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se řídí právní vztahy mezi společností krmná Food, s.r.o., IČ: 52917843, DIČ: 2121277873, DIČ: SK2121277873, T.B. SK70 1100 0000 0029 4108 9587, Fraňa Mojto 18, 949 01, Nitra, (dále jen „Prodávající“) a každou osobou, která je Kupujícím zboží nabízeného Prodávajícím na internetové stránce Prodávajícího www.lollokava.cz podle Všeobecných obchodních podmínek (dále jen “ kupující „), které vznikají při koupi uvedeného zboží.

1.2. Právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím se řadí Všeobecnými obchodními podmínkami, Reklamačním řádem pro internetový obchod www.lollokava.sk (dále jen „Reklamační řád“) a ustanoveními příslušných právních předpisů zejména Občanského zákoníku, Obchodního zákoníku, Zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a Zákona č. 22/2004 CFU o elektronickém obchodu.

1.3. Kupní smlouvou se rozumí smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím, jejímž předmětem je koupě zboží nabízeného Prodávajícím na internetové stránce Prodávajícího www.ilgusto.sk (dále jen „zboží“) uzavřena způsobem podle článku II. Všeobecných obchodních podmínek.

1.4. Na Kupujícího, kterým je osoba nakupující zboží za účelem podnikání a ne za účelem osobní spotřeby fyzických osob, se nevztahují ustanovení čl. VI. „Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy“ Všeobecných obchodních podmínek a ustanovení Reklamačního řádu. Odpovědnost za vady zboží se v tomto případě řídí ustanoveními § 422 a násl. Obchodního zákoníku.

II. Způsob objednání zboží a uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupující si objednává zboží prostřednictvím vyplněného elektronického objednávkového formuláře uvedeného na internetové stránce Prodávajícího (dále jen „objednávka“) způsobem určeným v následujících ustanoveních tohoto článku Všeobecných obchodních podmínek.

2.2. Kupující vyplní všechny požadované údaje uvedené v objednávce. Před definitivním odesláním objednávky má Kupující možnost objednávku a zadané údaje zkontrolovat. Kupující potvrdí objednávku tlačítkem „Odeslat objednávku“. Objednávka se považuje za odeslanou, pokud bude doručena Prodávajícímu a bude obsahovat všechny požadované údaje, tj dodací a fakturační adresu se všemi, v objednávkovém formuláři, požadovanými údaji, e-mailový a telefonický kontakt na objednatele, název objednávaného zboží, množství a taktéž způsob dodání. Odeslaná objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy ze strany Kupujícího.

2.3. Odeslanou objednávkou je Kupující vázán a může ji odvolat pouze v případě, že toto odvolání dojde Prodávajícímu dříve, než Prodávající odešle e-mail s akceptací objednávky Kupujícímu.

2.4. Prodávající zašle na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v objednávce e-mail s akceptací objednávky Kupujícího (dále jen „akceptace“).

2.5. Kupní smlouva je uzavřena doručením akceptace Prodávajícího Kupujícímu.

2.6. Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky Kupujícího – množství zboží, výše kupní ceny, nákladů na přepravu, vzdáleností a podobně, žádat od Kupujícího autorizaci (další potvrzení) objednávky vhodným způsobem, jako například písemně nebo telefonicky. V případě, že Kupující tuto autorizaci (další potvrzení) požadovaným způsobem ve lhůtě určené Prodávajícím nevykoná, kupní smlouva se marným uplynutím této lhůty od počátku ruší a má se za to, že Kupující odvolal návrh kupní smlouvy. O této skutečnosti informuje Prodávající Kupujícího e-mailovou zprávou na e-mailovou adresu zadanou při objednávce nebo při vyplňování elektronického objednávkového formuláře. Smluvní strany jsou si povinny vydat vše, co si do okamžiku zrušení smlouvy plnily.

2.7. Prodávající si vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě zcela zjevné tiskové chyby týkající se ceny, popisu nebo obrázku zboží v katalogu zboží uvedeném na internetové stránce Prodávajícího. Prodávající si také vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě zcela zjevné tiskové chyby týkající se ceny nebo popisu výrobku v katalogu zboží. O zrušení objednávky z důvodu zjevné tiskové chyby bude Kupující informován telefonicky nebo emailem, který Kupující uvedl při vyplňování elektronického objednávkového formuláře.

III. Cena a platební podmínky

3.1. Kupující je povinen za zboží, jehož objednávka byla akceptována Prodávajícím, řádně a včas zaplatit kupní cenu podle bodu 3.2. Všeobecných obchodních podmínek platnou v čase odeslání objednávky Prodávajícímu.

3.2. Kupní cena za zboží je cena uvedená na internetové stránce Prodávajícího www.ilgusto.sk v době odeslání objednávky Kupujícího Prodávají cenu. Kupní cena je uvedena s DPH.

3.3. Kupní cenu včetně přepravného a balného hradí Kupující podle zvoleného způsobu úhrady uvedeného v objednávce.

a) Náklady na poštovné a balné nese kupující podle způsobu, který si zvolil při objednávce zboží. Tyto náklady se řídí cenami uvedenými na www.lollokava.sk.

b) Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv chyb toto neprodleně oznámit přepravci. V případě povšimnutí porušení obalu svědčícím o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

c) V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, respektive náklady spojené s jiným způsobem doručení.

d) Jakékoli dodatečné náklady na dopravu, které vzniknou na základě dodatečných požadavků Kupujícího poté, co Prodávající odevzdal zboží k přepravě, například z důvodu následné změny místa dodání Kupujícím, je povinen platit Kupující. V případě, že Kupující nepřevezme zboží při doručení a požaduje opětovné doručení, nese náklady opakovaného doručení.

3.4. Prodávající je oprávněn požadovat platbu Kupujícím předem: a) v případě, že se bude jednat o kupujícího, u kterého vznikne předpoklad, že dobírku neprobere;

b) při koupi zboží v hodnotě nad 300, – EUR;

3.5. Faktura na kupní cenu včetně přepravného a balného vystavena Prodávajícím, která bude zaslána Kupujícímu spolu se zbožím, slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list.

3.6. V kupní ceně dle bodu 3.2. Všeobecných obchodních podmínek nejsou zahrnuty náklady na dopravu zakoupeného zboží, ani náklady na použití elektronických prostředků pro komunikaci. Informace o cenových podmínkách dopravy zboží je uvedena v čl. V Všeobecných obchodních podmínek – Podmínky dodání zboží. Náklady na použití elektronických prostředků se řídí smlouvou mezi Kupujícím a jeho poskytovatelem internetového připojení, případně jeho poskytovatelem služeb elektronických komunikací.

3.7. V případě, kdy Kupující provede úhradu kupní ceny předem a Prodávající není schopen zajistit dodání zboží, Prodávající vrátí zaplacenou kupní cenu Kupujícímu do 14 dní od oznámení rozhodnutí Kupujícího, a to na účet Kupujícího, který zašle e-mailovou zprávou na ahoj@lollokava. cz nebo písemně do sídla Prodávajícího. V případě, že se čísla účtů v e-mailové zprávě a listu doručeném do sídla Prodávajícího neshodují, Prodávající má možnost vrátit peníze poštou nebo na účet v dokumentu, který mu byl doručen dříve (emailová zpráva nebo dopis Kupujícího).

3.8. Kupující se stává vlastníkem zboží

a) zaplacením kupní ceny, pokud je zboží zasíláno dobírkou,

b) doručením zboží Kupujícímu, pokud Kupující provede úhradu kupní ceny předem s výjimkou situace podle bodu

3.6. Všeobecných obchodních podmínek.

IV. Dodací lhůta

4.1. Prodávající se zavazuje dodat zboží Kupujícímu co v nejkratším termínu, obvykle do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky podle dostupnosti zboží na skladě nebo v závislosti na konkrétním produktu ledaže v popisu produktu je uvedena odlišná doba dodání.

4.2. Dodací lhůta začíná u zboží, jehož kupní cena bude Kupujícím hrazena při převzetí zboží, tj na dobírku, běžet dnem uzavření kupní smlouvy podle čl. II. Všeobecných obchodních podmínek, tj doručením akceptace prodávajícího Kupujícímu. V případě, že Kupující zvolil jiný způsob úhrady než zaplacení zboží při jeho převzetí, tj například převodem platby z účtu na účet, začíná dodací lhůta běžet až od úplného zaplacení kupní ceny, tj od připsání celé částky kupní ceny na účet prodávajícího.

4.3. V případě, že objednané zboží není možné dodat v uvedeném termínu, bude Prodávající Kupujícího o této skutečnosti neprodleně informovat spolu s informací o náhradním termínu dodání, případně nabídne jiný výrobek, srovnatelný s původním (náhradní plnění). V tomto případě si však musí Prodávající vyžádat souhlas Kupujícího.

4.4. Pokud Prodávající objednané zboží nemůže dodat a Kupující s Prodávajícím se nedohodli na náhradním plnění, je Prodávající povinen vrátit již zaplacenou kupní cenu Kupujícímu do 14 dní od uplynutí lhůty pro dodání zboží na účet Kupujícího, který zašle e-mailovou zprávou na ahoj@lollokava.cz nebo písemně do sídla Prodávajícího. V případě, že se čísla účtů v e-mailové zprávě a listu doručeném do sídla Prodávajícího neshodují, Prodávající má možnost vrátit peníze poštou nebo na účet v dokumentu, který mu byl doručen dříve (emailová zpráva nebo dopis Kupujícího).

V. Podmínky dodání zboží

5.1. Prodávající dodá zboží Kupujícímu až po úplném zaplacení jeho kupní ceny, pokud není dohodnuto jinak.

5.2. Dodání zboží se uskutečňuje v pracovních dnech v pondělí až pátek.

5.3. Možnosti doručení zboží a poplatky za tyto služby (platí pro celou ČR): Prodávající zajišťuje doručení zboží prostřednictvím přepravce. Kupující je také oprávněn převzít objednané zboží na odběrném místě na adrese Fraňa Mojto 18, 94901 Nitra.

5.4. Povinnosti kupujícího při převzetí zboží:

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalu, počet balíků a v případě jakýchkoliv vad tyto neprodleně, nejpozději do 24 hodin, oznámit přepravci a také Prodávajícímu. V případě zjištění porušení obalu svědčících o neoprávněném vniknutí do zásilky zbožím Kupující zásilku od přepravce nepřevezme. Podpisem předávacího protokolu Kupující potvrzuje, že zásilka byla převzata neporušená. Faktura sloužící zároveň jako dodací list je vždy přiložena v zásilce s přepravovaným zbožím.

5.5. V případě pochybností o věku Kupujícího je Kupující alkoholického nápoje povinen prokázat se Prodávajícímu nebo přepravci (např. Kurýrovi) zboží, že dosáhl věku 18 let, jinak je Prodávající povinen odepřít dodání zboží.

VI. Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy

6.1. Kupující má právo od uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží, přičemž je nezbytné, aby oznámení Kupujícího o odstoupení od smlouvy a zakoupené zboží byly Prodávajícímu odeslány před uplynutím 14 – denní lhůty.

6.2. Kupující zašle zboží na adresu: krmný Food, s.r.o., IČ: 52917843, DIČ: 2121277873, DIČ: SK2121277873, T.B. SK70 1100 0000 0029 4108 9587, Fraňa Mojto 18, 949 01, Nitra, Zboží odeslán na dobírku nebude Prodávajícím převzato, ale naopak bude Kupujícímu vráceno na jeho náklady zpět. Bližší informace získá Kupující na e-mailové adrese ahoj@lollokava.cz. V případě, že Kupující využije právo na vrácení zboží, zboží nesmí být poškozen a znečištěn.

6.3. Prodávající zboží překontroluje. Pokud bylo zboží vráceno nepoškozené, a neznečištěný, vrátí Prodávající Kupujícímu zaplacenou kupní cenu zboží ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení Kupujícího od smlouvy, a to buď odesláním zaplacené částky poštovní poukázkou na adresu Kupujícího nebo převodem na účet Kupujícího, který uvede v písemném odstoupení od smlouvy. Pokud by byl vrácené zboží jakkoli poškozené, či znečištěný, vyhrazuje si Prodávající právo na náhradu škody, kterou je oprávněn započítat oproti povinnosti vrátit kupní cenu. To neplatí pokud bylo zboží vráceno z důvodu, že měl vady, na které se vztahuje záruka. Kupující odpovídá pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

6.4. Při porušení podmínek pro odstoupení od smlouvy nebo řádného vrácení zboží je Prodávající oprávněn uplatnit si u Kupujícího náhradu škody, která mu tím vznikla dle příslušných právních předpisů.

VII. Řešení sporů

7.1. Spor medzi predávajúcim a kupujúcim (spotrebiteľom a obchodníkom) vyplývajúci zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou je možné riešiť taktiež prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „ARS“). Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

7.2. Alternatívne riešenie sporov a jeho podmienky upravuje zákon NR SR č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ARS“). Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

7.3. Spotrebiteľ sa tak môže obrátiť na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorým je napr. Slovenská obchodná inšpekcia alebo iný subjekt zapísaný do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov vedeného Ministerstvom hospodárstva SR, pričom zoznam je dostupný na internetovej stránke www.mhsr.sk (ďalej len „subjekt ASR“). Odkaz je tu: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

7.4. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa ustanovenia § 12 zákona o ARS. Spotrebiteľ môže v prípade sporov týkajúcich sa záväzkov z kúpnych zmlúv a zmlúv o službách online využiť aj platformu alternatívneho riešenia sporov on-line na základe nariadenia EP a Rady EU č. 524/2013 o riešení spotrebiteľských sporov online (tzv. „platforma RSO“), prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu online a ktorá je dostupná na webovej adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

7.5. Alternativní řešení sporů může ve smyslu ustanovení § 2 zákona o ARS využít jen spotřebitel -fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů je bezplatné, avšak oprávněná právnická osoba ARS může požadovat od spotřebitele poplatek za zahájení alternativního řešení sporu ve výši maximálně pět eur včetně daně z přidané hodnoty.

VIII. Závěrečná ustanovení

8.1. Všeobecné obchodní podmínky jsou závazné ode dne jejich zveřejnění na internetové stránce Prodávajícího.

8.2. Všeobecné obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, ve kterém jsou uvedeny na internetové stránce Prodávajícího v den odeslání objednávky Kupujícím.

8.3. Odesláním objednávky potvrzuje Kupující Prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů, Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád Prodávajícího ve znění platném k momentu odeslání objednávky.

8.4. Osobní údaje Kupujícího jsou u nás v bezpečí. Všechny informace ohledně ochraně osobních údajů jsou uvedeny na stránce: Ochrana osobních údajů

8.5. Prodávající je vázán svou nabídkou zboží včetně jeho ceny od odeslání akceptace Kupujícímu až do doby dodání zboží Kupujícímu, pokud nestanoví některé ustanovení Všeobecných obchodních podmínek ve zvláštním případě jinak. Odeslanou objednávkou je Kupující vázán do doby stanovené na dodání zboží.

8.6. Prodávající se zavazuje kupní smlouvu / fakturu archivovat v papírové formě spolu s příslušnými Všeobecnými obchodními podmínkami po dobu 10 let.

8.7. Kupní smlouvu dle podmínek uvedených ve Všeobecných obchodních podmínkách je možné uzavřít v slovenském/českém jazyce.

8.8. Prodávající si vyhrazuje právo měnit znění Všeobecných obchodních podmínek.

V Nitře, dne 20.10.2021